Kenny's Application :D

View previous topic View next topic Go down

Kenny's Application :D

Post by iKenny on Fri Nov 28, 2008 5:21 pm

Name : Kenny
Age : 16
IGN: iKenny
Time Zone :Central

Why should you be a gm?
To be honest, i dont know why i should be a gm but i enjoy maple and i think being a gm is helpful to all the other players, eventho i havent had much experience, i was a gm at one server...for SEVERAL hours before it closed down Very Happy

How many hour do you play iPandaMS?
hmmm, actually i think i have no life currently so im on most of the time, and if you know me, my computer is always on. so if there is a lack of gm's at any time. i'm mostly available.Besides skool that is..Very Happy

Why do you want to be a gm?
The main reason i want to be a gm is because i think i will be available most of the time, so that when people are in need of help or anything i would be there. The next reason is...i have no social life Razz (cuz im asian..lol...thats just for entertainment)

Other things about me :
I'm a senior this year, gonna graduate in june, im friendly, talkative, sometimes retarded and i like being crappy...which is talk alot...the main point is..im a friendly person in real life and behind the screen Very Happy and guess wad..im single and available ..HAHA Razz hmm..furthermore, im asian and...i spend most of my time on the computer...i have no life...x.x


Last edited by iKenny on Thu Dec 11, 2008 7:49 pm; edited 3 times in total
avatar
iKenny

Number of posts : 13
Registration date : 2008-11-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenny's Application :D

Post by ipanda on Fri Nov 28, 2008 8:19 pm

Senior?! 16! what? did you skip a grade?
avatar
ipanda
GameMasters

Number of posts : 23
Age : 24
Location : Somewhere Over The Rainbow
Registration date : 2008-09-22

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenny's Application :D

Post by iKenny on Fri Nov 28, 2008 9:40 pm

urhhh...i turn 17 next month! so ima graduate when im 17 Very Happy
avatar
iKenny

Number of posts : 13
Registration date : 2008-11-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenny's Application :D

Post by iKenny on Fri Nov 28, 2008 9:41 pm

and...arnt u spose to comment on my application instead of asking my age? lol Razz
avatar
iKenny

Number of posts : 13
Registration date : 2008-11-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenny's Application :D

Post by ipanda on Sat Nov 29, 2008 12:07 pm

lol ok
Good Application!
haha
avatar
ipanda
GameMasters

Number of posts : 23
Age : 24
Location : Somewhere Over The Rainbow
Registration date : 2008-09-22

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenny's Application :D

Post by Tae on Sat Nov 29, 2008 1:46 pm

haha quote, "im asian and...i spend most of my time on the computer...i have no life...x.x" <--envy that. I WANT TO STAY ON MY COMP FOR LIKE HOURS T_T (unless if I hang out with my friends) stupid azn parents.
avatar
Tae

Number of posts : 10
Location : Planet Earth. . . duh
Registration date : 2008-11-29

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenny's Application :D

Post by iKenny on Sat Nov 29, 2008 2:16 pm

tehee...im a lifeless dude...and ASIANS FTW! Razz
avatar
iKenny

Number of posts : 13
Registration date : 2008-11-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenny's Application :D

Post by Tae on Sat Nov 29, 2008 3:23 pm

congrats kenny! :] i knew you were gonna make it
haha u deserve to be a gm
avatar
Tae

Number of posts : 10
Location : Planet Earth. . . duh
Registration date : 2008-11-29

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenny's Application :D

Post by iKenny on Sat Nov 29, 2008 7:38 pm

lol..thx..Very Happy it was pure luck ...
avatar
iKenny

Number of posts : 13
Registration date : 2008-11-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenny's Application :D

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum